141 Smachten naar Almachtige God

1 O, God, o, God! We smachten naar u. U wordt vlees, de Mensenzoon, en wandelt tussen de kerken. Uw woorden bewateren en onderhouden ons, u leidt en ondersteunt ons op precies het juiste moment. We genieten iedere dag van uw woorden, leven in uw aanschijn, onze harten zijn rustig en vredig. O, God, o, God! Onze geliefde Almachtige God. Door het oordeel en de openbaringen van uw woorden zien we de wereld duidelijk, ontkomen we aan het kwaad van Satan en betreden we het rechte pad in het leven. De genade van uw redding kan niet vergeten worden en staat in onze harten gegrift. We smachten naar u.

2 O, God, o, God! We smachten naar u. U spreekt woorden en werkt iedere dag in ons midden. U gebruikt woorden om ons te herinneren en aan te sporen en om ons hard te beoordelen en te openbaren. We hebben gezien dat onze verdorvenheid te diep is, we hebben zo’n berouw en kunnen ons nergens verbergen, onze eerbied voor u groeit. O, God, o, God! Onze geliefde Almachtige God. Om ons te laten groeien in ons leven heeft u ieder mogelijk woord geuit en met heel uw hart gewerkt. U oordeelt over ons en zuivert ons, zodat we gered kunnen worden en al uw liefde kunnen verkrijgen. Dit is onze zegen, we raken zelfs nog verder aan u gehecht.

3 O, God, o, God! We smachten naar u. U bent altijd bij ons geweest tijdens de vervolging door de CCP, uw woorden begeleiden ons op precies het juiste moment. We zijn niet meer beschroomd of bang, we hebben het gezag en de macht van uw woorden geproefd. We tonen moed en staan stevig te midden van ons lijden, we getuigen van u en verheerlijken u. O, God, o, God! Onze geliefde Almachtige God. Uw woorden wijzen ons de weg om de vijand Satan te verslaan. In ontberingen en beproevingen voelen we uw liefde, onze harten groeien naar u toe. We zien uw heiligheid en rechtvaardigheid, uw almacht en wijsheid, we zullen u voor eeuwig prijzen.

4 O, God, o, God! We smachten naar u. U heeft vele jaren gewerkt en leefde naast en met ons. Die tijd was met gelach en gejuich vervuld en laat zulke prachtige herinneringen na. We kunnen uw echte liefde niet vergeten, onze harten zijn lang geleden met liefde voor u vervuld; we hebben besloten u eeuwig trouw te zijn. O, God, o, God! Onze geliefde Almachtige God. We houden uw aansporingen in gedachten, we brengen uw woorden in praktijk, en vervullen toegewijd onze plichten om te getuigen van u en u te verheerlijken. Op aarde zullen we u voor altijd gehoorzamen en vereren. We zullen altijd nauw met u vervlochten blijven, we kunnen nooit bij u vandaan.

Vorige: 140 O God, ik mis u

Volgende: 142 Ik zal altijd Gods liefde in mijn gedachten bewaren

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Gerelateerde inhoud

658 Wat is waar geloof?

IntroWaar verwijst geloof naar?Het is oprecht geloof,het ware hart dat nodig isvoor wat de mens niet ziet of voelt,als Gods werk niet...

85 De hele weg in uw gezelschap

Ik was als een boot, stuurloos op zee.U koos mij en voerde me naar een haven.Nu ben ik in uw familie, verwarmd door uw liefde, volkomen...

Instellingen

  • Tekst
  • Thema's

Effen kleuren

Thema's

Lettertype

Lettergrootte

Regelruimte

Regelruimte

Paginabreedte

Inhoud

Zoeken

  • Zoeken in deze tekst
  • Zoeken in dit boek

Neem contact op via Messenger