Een handleiding voor geloof

28 artikelen

Hoe moet je tot God bidden zodat God luistert?

Door Zhang Liang Voor ons christenen is bidden een onmisbaar onderdeel van ons dagelijks leven en de meest rechtstreekse manier om dicht bij Go…

Het Onze Vader in de Bijbel bevat het mysterie van Gods koninkrijk

Al meer dan tweeduizend jaar bidden tal van mensen, “laat uw koninkrijk komen”. Maar waar bevindt dat koninkrijk zich dan precies? Lees dit artikel om inzicht te krijgen in de verborgen geheimen van het gebed van de Heer.

Wat is berouw? Hoe kunnen christenen berouw tonen om Gods bescherming te verwerven?

Epidemieën, insectenplagen en andere rampen nemen op dit moment nog meer toe. De Heer Jezus heeft gezegd: “Kom tot inkeer, want het ​koninkrijk van de hemel​ is nabij!” (Matteüs 4:17). Dus wat is dan oprecht berouw? Hoe kunnen we oprecht berouw bereiken? Neem vijf minuten om dit te lezen, dan zul je de antwoorden krijgen.

Wat is zonde? Hoe kunnen christenen de zonde overwinnen?

De Bijbel zegt duidelijk dat wij christenen de overwinning over de zonde dienen te behalen. Maar hoe komt het dan dat we vaak biechten en ten overstaan van de Heer bidden en toch niet kunnen ontsnappen aan het leven van zondigen en biechten? Hoe kunnen christenen de zonde overwinnen? Lees dit artikel om te ontdekken hoe je de zonde van je af kunt werpen.

Hoe worden christenen opgenomen vóór de grote verdrukking?

Rampen gebeuren nu overal ter wereld en de tekenen van de laatste dagen zijn verschenen. Wilt u de opname bereiken vóór de grote verdrukking? Hoe kunnen we de opname bereiken? Dit artikel vertelt het u.

De tekenen van de eindtijd in de Bijbel zijn verschenen: hoe verwelkom je de wederkomst van de Heer

Nu is het einde van de dagen. Rampen komen overal ter wereld veel voor; de tekenen van de eindtijd in de Bijbel zijn verschenen en de profetieën van de komst van de Heer zijn in vervulling gegaan, dus waarom heeft niemand Hem dan al zien terugkeren in een wolk? En hoe kunnen we Zijn komst verwelkomen? In deze tekst staat hoe je dat kunt doen.

Drie kernprincipes om de wederkomst van Jezus Christus te verwelkomen

Het is de grootste wens van hen die oprecht in de Heer geloven om de wederkomst van de Heer Jezus te kunnen verwelkomen. Hoe kunnen we dus de Heer Jezus verwelkomen? Hieronder staat een communicatie over de drie paden, zodat we het wederkeren van de Heer samen kunnen verwelkomen.

Hoe bouw je een normale relatie met God op terwijl je het druk hebt?

Ik ben een nieuwe gelovige die recentelijk Gods werk heeft aanvaard. Ik weet dat je als christen kerkelijke bijeenkomsten moet bijwonen en Gods woorden moet lezen, en ik wil oefenen overeenkomstig Gods eisen, maar ik heb het op mijn werk op het moment elke dag zo druk en ik heb een actief sociaal leven. Ik voel me elke dag uitgeput. Hoewel ik gedurende de laatste paar jaar wat geld heb verdiend en mijn levensstandaard is gestegen, heb ik toch altijd het gevoel dat ik meer geld moet verdienen om de toekomst van mijn gezin veilig te stellen. Daarom werk ik elke dag heel hard om meer geld te verdienen en heb ik geen tijd om bijeenkomsten van de kerk bij te wonen of Gods woorden te lezen. Mijn hart voelt altijd leeg en ik voel me bij de Heer in het krijt staan. Hoe kan ik een balans vinden tussen mijn werk en mijn geloof in God?

Neem contact op via Messenger