De app van De Kerk van Almachtige God

Luister naar Gods stem en verwelkom de wederkomst van Heer Jezus!

We nodigen alle zoekers van de waarheid uit om contact met ons op te nemen.

Volg het Lam en zing een nieuw lied

Effen kleuren

Thema's

Lettertype

Lettergrootte

Regelruimte

Paginabreedte

0 zoekresultaten

Geen resultaten gevonden

572 Is dit waar geloof in God?

1 Mensen beschouwen het bereiken van genade en het genieten van vrede gewoon als symbolen van geloof in God, en het streven naar zegeningen als de basis voor geloof in God. Maar heel weinig mensen streven ernaar om God te kennen of streven naar een verandering in hun gezindheid. Het geloof in God van mensen is erop gericht om een geschikte bestemming en alle genade onder de zon van God te ontvangen, om God hun dienaar te maken, om God een vredige, vriendschappelijke relatie met hen te laten onderhouden en om nooit een conflict tussen hen te laten ontstaan. Dat wil zeggen: hun geloof in God verwacht van God de belofte om aan al hun eisen te voldoen, om alles aan ze te geven waar ze om bidden. Zij verwachten dat God over niemand oordeelt of niemand aanpakt, aangezien God altijd de vriendelijke Heiland Jezus is, die altijd en overal een goede relatie met mensen onderhoudt.

2 Mensen vragen God altijd schaamteloos om dingen en God voorziet ze gewoon blindelings van alles, of ze nu opstandig of gehoorzaam zijn. Ze eisen gewoon voortdurend de aflossing van een ‘schuld’ van God, en God moet ‘Zijn schuld aflossen’ zonder enige weerstand te bieden, en moet zelfs dubbel terugbetalen, of God nu iets van ze gekregen heeft of niet. Hij is slechts aan hun genade overgeleverd, Hij kan mensen niet naar believen orkestreren, en Hij kan al helemaal niet naar Zijn wens aan mensen zonder hun toestemming Zijn wijsheid en rechtvaardige gezindheid openbaren die vele jaren verborgen zijn gebleven. Zij belijden simpelweg hun zonden aan God en God vergeeft ze gewoon. Het kan Hem niet de keel gaan uithangen en zo gaat het altijd maar door. Zij vertellen God simpelweg wat Hij moet doen en Hij gehoorzaamt gewoon. Hebben jullie niet altijd op deze manier geloofd?

Naar ‘Jullie moeten de zegeningen van status opzijzetten en Gods wil begrijpen voor het heil van de mens’ in ‘Het Woord verschijnt in het vlees’

Vorige:Mensen behandelen God niet als God

Volgende:Waar zijn jullie uitdrukkingen van loyaliteit aan God?

Gerelateerde media

  • De hemel is hier zo blauw

    I Er is hier een hemel, een hemel die zo anders is! Een prachtige geur doordringt 't land, en de lucht is schoon. Almachtige God werd vlees en leeft o…

  • God hoopt voor het ware geloof van de mens

    Ι God heeft altijd een strenge standaard voor de mens. Als je loyaliteit komt met voorwaarden, wil Hij je zogenaamde geloof echt niet. En God verfoei…

  • Niemand begrijpt Gods wil

    I God heeft Zijn werk gedaan onder jullie. Toch is er geen spoor van Gods tien procent. De tien procent gegeven door de goddelijke, door de zondaars o…

  • Loof Almachtige God met luide stemmen

    I Almachtige God van de laatste dagen, verschijnt in het oosten. Hij spreekt de waarheid om de mens te redden, Hij is de verschijning van de Redder. G…