Vooral omdat dominee Yuan vervolgd werd in het verleden. Ik had nooit gedacht dat hij kon besluiten om samen te werken met de CCP en zich tegen Almachtige God te verzetten. Is dit geen schrijnende weerstand tegen God? Hoe konden al deze dominees zo verraderlijk zijn, zo volledig fout?

17 maart 2020

Antwoord: Telkens als God vlees wordt, openbaart Hij antichristen, duivels in religieuze kringen. Toen de Heer Jezus naar de aarde afdaalde, ontmaskerde Hij de hypocriete farizeeën en alle kwade machten die via hen werkten. Nu Almachtige God is gekomen, heeft Hij de kwade machten in religieuze kringen, de antichristen in de laatste dagen ontmaskerd. Dat klopt. De verschijning en het werk van de vleesgeworden God openbaren zoveel aan mensen. Veel religieuze leiders hebben inderdaad geleden toen ze vervolgd werden door de CCP. Sommigen hebben tien tot twintig jaar in de gevangenis doorgebracht, of nog erger, sommigen werden gescheiden van hun familie, hun levens werden verwoest. En toch kunnen sommigen nog altijd niet het ware gezicht van de CCP-duivels zien. Als Almachtige God de waarheid uitdrukt en het oordeel verricht in de laatste dagen, zullen ze helaas zelfs dan de kant van de CCP kiezen om Almachtige God fel te veroordelen en zullen ze God weer kruisigen. Dit komt door hun satanische natuur die de waarheid haat en in vijandschap leeft met God. Het bewijst dat de religieuze wereld als het demonisch regime is. Ze horen allemaal in Satans kamp. Het zijn allemaal satanische kwade machten die hard werken om God te veroordelen en zich tegen Hem te verzetten. Laten we nog een passage uit het woord van Almachtige God lezen. Almachtige God zegt: “Hoeveel zoeken er de waarheid en volgen gerechtigheid? Ze zijn allemaal beesten zoals varkens en honden, aan het hoofd van een bende stinkende vliegen in het midden van een mesthoop, wiebelen met hun hoofd uit zelfvoldane borstklopperij en veroorzaken allerlei problemen.[1] Ze geloven dat hun hellekoning de grootste van alle koningen is, zonder te beseffen dat zijzelf niet meer zijn dan stinkende vliegen. […] Met groene vleugels op hun rug (dit verwijst naar hun bewering dat zij in God geloven), beginnen ze hoogmoedig te worden en scheppen overal op over hun eigen schoonheid en aantrekkelijkheid, terwijl ze stiekem hun onzuiverheden op de mens gooien. En ze zijn zelfs zelfvoldaan, alsof een paar vleugels in de kleuren van de regenboog hun eigen onzuiverheden konden verhullen, en op deze manieren oefenen zij hun onderdrukking uit tegen het bestaan van de ware God (dit verwijst naar wat er gebeurt achter de schermen van de religieuze wereld). Hoe zou de mens kunnen weten dat, hoe betoverend mooi de vleugels van een vlieg ook kunnen zijn, de vlieg zelf uiteindelijk niet meer is dan een miniem wezen met een buik vol smerigheid en een lijf dat bedekt is met ziektekiemen? Op de kracht van hun varkens en honden van ouders slaan zij op hol in dit land (dit verwijst naar de religieuze functionarissen die God vervolgen op basis van sterke ondersteuning van het land, waarbij zij de ware God en de waarheid verraden) met overweldigende felheid. Het is alsof de geesten van de Joodse farizeeërs zijn teruggekeerd samen met God naar de natie van de grote rode draak, terug naar hun oude nest. Ze zijn met nog weer een ronde van vervolging begonnen, waarmee ze hun werk van meerdere duizenden jaren geleden hervatten. Deze groep ontaarde figuren zal zeker sterven op aarde, aan het eind! Het lijkt er op dat na verscheidene millennia, de onreine geesten nog listiger en geniepiger zijn geworden. Ze bedenken onophoudelijk manieren om in het geheim het werk van God te ondermijnen. Ze zijn sluw en geraffineerd en wensen in hun vaderland de tragedie te herhalen van verscheidene duizenden jaren geleden. Dit daagt God haast uit een luide kreet te slaken en Hij kan Zich er nauwelijks van weerhouden naar de derde hemel terug te keren om hen uit te roeien(Het Woord, Deel I, De verschijning en het werk van God, Werk en intrede (7)). Sinds Almachtige God is begonnen met Zijn oordeel, hebben religieuze leiders zich verzet tegen Zijn werk. Ze hebben ervoor gekozen om bondgenoten te zijn van de CCP en gebruikten hun duistere machten. Enerzijds hebben ze geprobeerd gelovigen in hun religieuze kringen te controleren. Ze hielden hen tegen bij het zoeken naar en verkennen van het werk van Almachtige God. Anderzijds zijn ze spionnen voor de CCP geworden, die Gods uitverkorenen in de gaten houden en de CCP informatie geven om ons te kunnen arresteren. Ze vormen één front met de CCP in een poging om Gods werk in de laatste dagen af te schaffen. Deze feiten zijn genoeg om te bewijzen dat de meeste religieuze leiders net zo’n waarheid-hatende, satanische natuur hebben als de duivels van de CCP. Het zijn demonen in het vlees en vijanden van God! De woorden van Almachtige God zijn absoluut correct. De huidige religieuze leiders zijn gewoon de hedendaagse farizeeën. Maar hun weerstand tegen God gaat zelfs veel verder dan die van de farizeeën in het verleden. Hun veroordeling van het werk van Almachtige God is godslastering van de Heilige Geest. Ze kruisigen Christus van de laatste dagen helemaal opnieuw. Dit bewijst dat religieuze leiders allemaal antichristen zijn die ontmaskerd worden door Gods werk in de laatste dagen. We weten dat dit waar is. Niemand kan dit feit ontkennen.

uit het filmscenario van ‘Overwinningslied’

Voetnoot:

1. “Veroorzaken allerlei problemen” verwijst naar de manier waarop mensen die demonisch zijn, in opstand komen, waardoor zij het werk van God hinderen en weerstaan.

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Gerelateerde inhoud

Wat is huichelarij?

Relevante woorden van God: Wat is de definitie van de benaming ‘farizeeën’? Dat zijn mensen die huichelachtig zijn, die volkomen onecht...

Geef een reactie

Neem contact op via Messenger