Kerkfilm | Waarom trotseert de mensheid God? (Uitgelicht fragment)

17 juni 2019

Tweeduizend jaar geleden, toen God incarneerde als de Heer Jezus en onder de mensen kwam om de mensheid te verlossen, werd Hij afgewezen in het tijdperk van duisternis, en uiteindelijk werd Hij door de kwaadaardige, verdorven mensheid aan het kruis genageld. De Heer Jezus profeteerde dat Hij in de laatste dagen zou terugkeren. Hij sprak: “Want zoals de bliksem licht geeft wanneer hij van de ene naar de andere kant van de hemel flitst, zo zal de Mensenzoon verschijnen. Maar eerst moet hij veel lijden en door deze generatie verworpen worden” (Lucas 17:24-25). (NBV©) Waarom zal de Heer Jezus bij Zijn wederkomst in de laatste dagen “Door deze generatie verworpen worden?” Toen God tweemaal in het vlees verscheen om Zijn werk te doen, waarom werd Hij toen door de verdorven mensheid blootgesteld aan ongerijmde weerstand en veroordeling? Ken je de oorzaak hiervan? Deze videoclip zal het antwoord onthullen.

Een deel van het materiaal uit deze video is afkomstig van:

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. https://www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Geef een reactie

Delen

Annuleren

Neem contact op via Messenger