Ervaringen en getuigenissen van christenen ‘Ik ben herenigd met de Heer’

06 juni 2020

De hoofdpersoon in deze video gelooft al meer dan twintig jaar in de Heer en verlangt naar de terugkeer van de Heer Jezus. Ze heeft altijd geloofd dat de Bijbel God vertegenwoordigt, dat geloof in God hetzelfde is als geloof in de Bijbel en dat er geen ander werk of andere woorden van God buiten de Bijbel kunnen bestaan. Door haar blinde vertrouwen in en verering van de Bijbel laat ze Gods werk van de laatste dagen aan zich voorbijgaan, tot ze op een dag op geheimzinnige wijze YouTube-aanbevelingen voor het kanaal van De Kerk van Almachtige God begint te ontvangen. Ze beseft dat dit God kan zijn die haar de weg wijst, dus ze begint naar de online films en video’s van De Kerk van Almachtige God te kijken en de woorden van Almachtige God te lezen … Hoe lukt het haar ten slotte om haar onterechte blinde geloof in de Bijbel en verering voor de Bijbel achter zich te laten en te worden opgetild voor de Heer om met Hem herenigd te worden? Kijk naar ‘Ik ben herenigd met de Heer’ om erachter te komen.

【Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Delen

Annuleren

Neem contact op via Messenger