Prekenreeks: Streven naar het ware geloof | Is geloven in Almachtige God verraad van de Heer Jezus?

15 maart 2022

Almachtige God, Christus van de laatste dagen, is verschenen en heeft gewerkt. Hij heeft waarheden uitgedrukt om de mensheid te redden. ‘Het Woord verschijnt in het vlees’ bevat miljoenen woorden en staat online. Het schijnt van oost tot west als een groot licht en schudt de hele wereld wakker. Steeds meer mensen uit alle landen en regio’s en van alle denominaties die van de waarheid houden, hebben Almachtige Gods woorden gelezen, Gods stem gehoord en Hem enthousiast aanvaard. Het evangelie van het koninkrijk verspreidt zich met een onstuitbare kracht en vaart, wat de Bijbelse profetieën volledig vervult: “En het zal gebeuren in de laatste dagen dat de berg van Jehova’s huis zal worden gevestigd op de top van de bergen en verheven zal zijn boven de heuvels en dat alle volken ernaartoe zullen stromen.” (Jesaja 2:2) “Want zoals de bliksem de hemel van oost tot west verlicht, zo zal de Mensenzoon komen.” (Matteüs 24:27) Er zijn echter nog steeds veel gelovigen die Almachtige God niet aanvaarden omdat Hij eruitziet als een normale persoon en niet komt op een wolk naar het evenbeeld van de Heer Jezus, of omdat Almachtige God niet Jezus heet en de naam “Almachtige God” nergens in de Bijbel wordt vermeld. Ze zeggen zelfs dat geloven in Almachtige God verraad van de Heer Jezus is. Bijgevolg hebben ze de Heer nog niet verwelkomd, maar zijn ze bezweken aan de rampen. Wordt de Heer Jezus nu wel of niet verraden door Almachtige God te aanvaarden? In deze aflevering van ‘Streven naar het ware geloof’ leren we meer over Gods verschijning en werk, en gaan we op zoek naar het antwoord.

De Kerk van Almachtige God: https://nl.godfootsteps.org/

Evangelie van de komst van het Koninkrijk: https://nl.kingdomsalvation.org/

【Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Delen

Annuleren

Neem contact op via Messenger