Ervaringen en getuigenissen van christenen 'Ontsnappen aan de geruchtenmolen'

04 juni 2022

William, een christen, maakt bij toeval kennis met een paar broeders en zusters van De Kerk van Almachtige God. Doordat hij met hen samenkomt en met hen communiceert, leert hij een heleboel waarheden en mysteries kennen die hij in zijn eerdere geloof nooit heeft begrepen en hij voelt zich spiritueel erg gevoed. Maar dan komt hij op internet geruchten tegen waardoor hij zich slecht op zijn gemak en verward voelt: kan De Kerk van Almachtige God werkelijk zo zijn als op internet wordt gezegd? Moet hij zich er verder in verdiepen? Als Almachtige God werkelijk de teruggekeerde Heer is, verspeelt hij dan niet zijn kans om de Heer te verwelkomen als hij de zaak niet nader onderzoekt? Onder Gods wonderbaarlijke leiding besluit hij om zijn noties los te laten en blijft hij zich erin verdiepen. Hij begint het principe te begrijpen achter het onderzoeken van de ware weg door het lezen van de woorden van Almachtige God, verwerft enig inzicht in de leugens en raakt ervan overtuigd dat Almachtige God de teruggekeerde Heer Jezus is. Daarna aanvaardt hij vol vreugde het werk van Almachtige God van de laatste dagen.

【Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Geef een reactie

Delen

Annuleren

Neem contact op via Messenger