Prekenreeks: Streven naar het ware geloof | Schenkt redding door geloof toegang tot Gods koninkrijk?

17 maart 2022

Een pandemie verspreidt zich genadeloos en er beginnen zich aardbevingen, overstromingen, zwermende insecten en hongersnoden voor te doen. Veel mensen zijn voortdurend bang en gelovigen wachten met spanning op de komst van de Heer op een wolk om opgetild te worden in de lucht om Hem te ontmoeten, om aan het lijden onder de rampen te ontsnappen en Gods koninkrijk binnen te gaan. Ze weten niet waarom ze nog steeds niet zijn opgetild om de Heer te ontmoeten. Ze voelen zich ongemakkelijk en menen dat ze door de Heer zijn verworpen en in de rampen terechtgekomen. Ze voelen zich verward en verloren. Openbaring profeteerde dat de Heer Jezus vóór de rampen zou komen en ons in de lucht zou optillen, zodat we er niet aan ten onder zouden gaan. Maar nu dalen de rampen neer, dus waarom is de Heer niet op een wolk gekomen om de gelovigen te ontvangen? Door ons geloof zijn onze zonden vergeven, zijn we gezegend met redding en begiftigd met rechtvaardigheid. Waarom zijn we niet opgenomen in het hemelse koninkrijk? Dit zijn vragen die veel gelovigen hebben. Maar … brengt redding door het geloof ons werkelijk het hemelse koninkrijk binnen? In deze episode van ‘Streven naar het ware geloof’, zullen we dit met elkaar onderzoeken en het antwoord hierop vinden.

De Kerk van Almachtige God: https://nl.godfootsteps.org/

Evangelie van de komst van het Koninkrijk: https://nl.kingdomsalvation.org/

【Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Geef een reactie

Delen

Annuleren

Neem contact op via Messenger