Prekenreeks: Streven naar het ware geloof | Waarom komt God geïncarneerd in de laatste dagen en niet in de vorm van een geest?

28 februari 2022

In de laatste dagen heeft Almachtige God in het vlees veel waarheden uitgedrukt en verricht Hij het werk van het oordeel dat begint bij het huis van God. Hij heeft een groep overwinnaars voltooid voor de rampspoed. Het koninkrijkevangelie van Almachtige God heeft alle landen in de wereld bereikt, en steeds meer mensen horen Gods stem en keren zich naar Almachtige God. Desondanks geloven veel mensen in de religieuze wereld absoluut niet dat de Heer is teruggekeerd in het vlees. Hij is verschenen en werkt. Ze geloven dat de Heer Jezus gedurende veertig dagen na Zijn opstanding in de vorm van een geest verscheen, en daarom in de vorm van een geest moet terugkeren. Waarom zou Almachtige God niet verschijnen als een geest maar als de geïncarneerde Mensenzoon? Veel mensen weigeren Hem te aanvaarden omdat Almachtige God niet de vorm van een geest heeft, maar de geïncarneerde Mensenzoon is. Ze lopen hun enige kans mis om te worden gered door de Redder zelf, iets wat ze gedurende de hele eeuwigheid zullen betreuren. Dus waarom is God in de laatste dagen niet verschenen in de vorm van een geest om te werken, maar is Hij vlees geworden als de Mensenzoon? In deze aflevering van ‘Streven naar het ware geloof’ kunnen we ons daar samen in verdiepen en meer ontdekken over Gods werk.

De Kerk van Almachtige God: https://nl.godfootsteps.org/

Evangelie van de komst van het Koninkrijk: https://nl.kingdomsalvation.org/

【De bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Geef een reactie

Delen

Annuleren

Neem contact op via Messenger