Prekenreeks: Streven naar het ware geloof | Waarom doet God het werk van het oordeel in de laatste dagen?

15 maart 2022

Rampen worden erger en alle gelovigen kijken verlangend uit naar de komst van de Heer Jezus, en dat ze worden opgetild in de lucht om de Heer te ontmoeten en zo gauw mogelijk te ontsnappen aan de ellende van deze rampen. Maar zelfs nu hebben ze de Heer Jezus nog niet zien neerdalen op de wolken en velen zijn teleurgesteld. Maar het komt als een totale verrassing voor mensen dat ze in plaats van de komst van de Heer Jezus op wolken te verwelkomen, zien dat Bliksem uit het oosten herhaaldelijk getuigt van de terugkeer van de Heer als Almachtige God, die de waarheid uitdrukt en het oordeelswerk doet. Het Woord verschijnt in het vlees dat door Almachtige God is uitgedrukt, schijnt als een waarachtig licht van het Oosten naar het Westen en verlicht de hele wereld, en zij die de waarheid liefhebben en verlangen naar Gods verschijning komen naar het licht, horen Gods stem en wonen het bruiloftsmaal van het Lam bij. Deze feiten hebben iedereen verrast: is Bliksem uit het oosten echt de manifestatie en het werk van God? Kunnen de woorden van Almachtige God de stem van de Schepper zijn die tot de mensheid spreekt? Waarom doet God het werk van het oordeel in de laatste dagen? Onze zonden zijn ons vergeven en God heeft ons gerechtvaardigd, dus waarom moeten we het oordeel en de tuchtiging ondergaan? In deze aflevering van ‘Streven naar het ware geloof’ kunnen we ons hier samen in verdiepen en meer leren over de betekenis van Gods oordeelswerk.

De Kerk van Almachtige God: https://nl.godfootsteps.org/

Evangelie van de komst van het Koninkrijk: https://nl.kingdomsalvation.org/

【Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Geef een reactie

Delen

Annuleren

Neem contact op via Messenger