Ervaringen en getuigenissen van christenen 'Geloof betekent vertrouwen op God'

06 januari 2023

In november 2016 neemt een oudere Italiaanse broeder online contact op met Cheng Cheng, een christen van De Kerk van Almachtige God, in de hoop iets over het werk van Almachtige God te weten te komen. Cheng Cheng ziet zijn verlangen om te zoeken maar weet niet wat ze moet doen, omdat haar kennis van het Italiaans niet verder reikt dan ‘Hallo’ en ‘Tot ziens’. Door Gods woorden te lezen, ziet ze dat ze geen waar geloof heeft in God. Wanneer ze eenmaal bereid is op God te vertrouwen en alles te doen wat in haar vermogen ligt om mee te werken, vindt ze al snel een 15-jarige zuster die als tolk kan optreden. Cheng Cheng is opgetogen. Maar omdat ze zelf geen Italiaans spreekt, stuit ze onverwacht op een ander probleem. Hoe vertrouwt ze op God om voor deze broeder te getuigen van Gods werk van de laatste dagen? Wat is haar ervaring. wat leert ze begrijpen en wat wint ze erbij? Ontdek dit in deze video.

【Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. www.debijbel.nl

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Geef een reactie

Delen

Annuleren

Neem contact op via Messenger