Ervaringen en getuigenissen van christenen ‘Ik bof dat ik dienst mag doen voor God’ (Nederlandse ondertiteling)

05 juli 2020

Zegeningen en toegang tot het hemelse koninkrijk verwerven zijn doelen die door veel gelovigen worden nagestreefd en de hoofdpersoon in deze video is daarop geen uitzondering. Nadat hij Gods werk van de laatste dagen heeft aanvaard, put hij zichzelf uit voor God. Hij loopt over van geloof en is van mening dat hij een van de eersten is die voor God zijn verheven en dat hij vast en zeker het hemelse koninkrijk zal kunnen binnengaan om te genieten van zegeningen met God. Maar hij had zich nooit voorgesteld dat God nieuwe woorden zou uitspreken die Gods uitverkoren mensen in China ontmaskeren als dienstdoeners die in de bodemloze put worden geworpen zodra hun dienst is voltooid. In een ogenblik wordt zijn droom om te worden gezegend en het hemelse koninkrijk binnen te gaan, verwoest en hij geeft zich over aan intens lijden en loutering … Hoe laat hij zijn negativiteit los en onderwerpt hij zich aan Gods heerschappij en regelingen? En hoe leert hij graag dienst te doen voor God? Kijk naar ‘Ik bof dat ik dienst mag doen voor God’ voor het antwoord.

Meer bekijken

Rampen zoals oorlogen en pandemieën komen vaak voor over de hele wereld. Hoe kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen en Gods bescherming krijgen tijdens rampen? Neem deel aan onze gebedsbijeenkomst om de weg te vinden.

Geef een reactie

Delen

Annuleren

Neem contact op via Messenger